Blogi, joka keskittyy tuottavaan ja kohdennettuun markkinointiin, parempiin asiakaskokemuksiin sekä myynnin lisäämiseen ja kasvun kiihdyttämiseen.

Tilaa blogi

Digitaalinen markkinointi - johtamisen näkökulma

Suomalaisten yritysten digitaalisuus on Pohjois-Euroopan heikommalla tasolla. Meillä on kuitenkin Suomessa erittäin hyvät edellytykset digitaalisten...

Markkinoinnin automaatioMarkkinointiMyynti

Milloin markkinoinnin automaatiosta voi odottaa tuloksia?

Vain koska olet hankkinut markkinoinnin automaation organisaatiosi käyttöön, ei se vielä takaa mammonaa ja gloriaa. Kaikenlainen menestyminen vie...

Markkinoinnin automaatioMarkkinointiInbound-markkinointi

Mikä on HubSpot Academy?

HubSpot Academy on maailmanlaajuinen inbound-myynnin ja -markkinoinnin kouluttaja. Vuodesta 2012 lähtien HubSpot Academy on tarjonnut digitaalisia...

Markkinoinnin automaatioMarkkinointiMyyntiHubSpotSosiaalinen mediaInbound-markkinointi

Mikä on HubSpot Conversations – ilmainen työkalu asiakaskokemuksen parantamiseen!

Yritysten ja asiakkaiden välisessä kommunikaatiossa on tapahtunut teknologian kehittymisen myötä muutos. Erilaiset pikaviestimet, kuten Facebookin...

Markkinoinnin automaatioHubSpotInbound-markkinointi

3 tapaa saada videot konvertoimaan liidejä!

Videoiden rooli sisältömarkkinoinnissa on kasvanut ja tulee kasvamaan entisestään, eikä ihme. Videoiden avulla pystytään nimittäin kouluttamaan,...

Markkinoinnin automaatioHubSpotInbound-markkinointi

Uusia päivityksiä propertyjen hallintaan HubSpotissa

HubSpot toteutti uudistuksia propertyjen luomiseen ja hallinnoimiseen. Suurin syy näihin päivityksiin on myynnin tehokkuuden parantaminen ja nopeus...

Markkinoinnin automaatioHubSpot

5 uutta raporttia HubSpot Dashboardille

Kun mitataan markkinoinnin ja myynnin onnistumista, ovat raportit tärkein työkalu. Ei kuitenkaan riitä, että käytössä on mitä tahansa raportteja –...

Markkinoinnin automaatioHubSpotInbound-markkinointi

Paljonko markkinoinnin automaatio maksaa?

Suomi on pikkuhiljaa siirtymässä sisällöntuotannon aikaan ja yhä useampi yritys tuottaa laadukkaita sisältöjä siinä määrin, että Googlessa alkaa...

Markkinoinnin automaatioHubSpotInbound-markkinointi

Tilaa blogimme, joka on täynnä timanttista sisältöä koskien markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua.