Blogi, joka keskittyy tuottavaan ja kohdennettuun markkinointiin, parempiin asiakaskokemuksiin sekä myynnin lisäämiseen ja kasvun kiihdyttämiseen.

Tilaa blogi

Tietokannoista yksinkertaisesti johdolle

Tietokannoista yksinkertaisesti johdolle. Miksi tietokannat ovat tärkeitä yrityksille? CRM selitetään ja sen suunnitteluun vinkkejä. Tehokas...

CRMData

CRM-kumppanin avulla kehität prosessisi tehokkaaksi ja tavoitteelliseksi

CRM-järjestelmän käyttöönotto ja konfigurointi on tärkeä askel yrityksille, jotka haluavat parantaa asiakassuhteidensa hallintaa. Kuitenkin pelkkä...

CRMJohtaminen

10 askelta liidin muuttamiseksi asiakkaaksi: Opas verkkosivujen kautta tulevan liidin käsittelyyn

Monet yritykset käyttävät verkkosivujaan tärkeänä myynnin kanavana ja saavat sieltä päivittäin potentiaalisia asiakkaita eli liidejä. Valitettavasti...

MyyntiCRMHubSpot CRMMyynnin automaatio

HubSpotin käyttöönotto: Miksi hyvä suunnittelu ja kumppanin käyttö ovat tärkeitä

Yrityksen markkinointi- ja myyntitoiminnot ovat avainasemassa liiketoiminnan menestyksessä. Niiden avulla yritys voi kasvattaa liikevaihtoaan ja...

HubSpotCRMHubSpot CRM

Kuinka puhdistaa HubSpot CRM-data tehokkaasti?

Tehokas asiakkuudenhallinta (CRM) on tärkeä osa liiketoimintaa, mutta sen käyttö voi johtaa haasteisiin, jos data ei ole puhtainta mahdollista....

CRMData

Mitä asioita tulee ottaa huomioon kun B2B- yritys valitsee CRM-järjestelmää?

CRM (Customer Relationship Management) tarkoittaa asiakassuhteiden hallintajärjestelmää, jonka tavoitteena on parantaa yrityksen asiakaskokemusta ja...

CRM

Mikä on tietokantamalli?

Tietokantamalli on abstrakti malli, joka kuvaa tietokannan rakenteen ja sen, kuinka tietokannan tiedot on järjestetty ja liittyvät toisiinsa....

CRM

Mikä on HubSpot CRM?

HubSpot on CRM-alusta skaalaaville ja kasvaville yrityksille, ja se tarjoaa käyttäjille paljon muutakin kuin kontaktien hallintaa. Se tuo...

HubSpotCRMHubSpot CRM

Tilaa blogimme, joka on täynnä timanttista sisältöä koskien markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua.