Blogi, joka keskittyy tuottavaan ja kohdennettuun markkinointiin, parempiin asiakaskokemuksiin sekä myynnin lisäämiseen ja kasvun kiihdyttämiseen.

Tilaa blogi

Millainen on HubSpotin rooli myynninmaailmassa?

HubSpot on yksi myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun teknologia-alan johtavista toimijoista. Se on muuttanut tapaa, jolla yritykset hankkivat...

MyyntiHubSpotMyynnin automaatio

10 askelta liidin muuttamiseksi asiakkaaksi: Opas verkkosivujen kautta tulevan liidin käsittelyyn

Monet yritykset käyttävät verkkosivujaan tärkeänä myynnin kanavana ja saavat sieltä päivittäin potentiaalisia asiakkaita eli liidejä. Valitettavasti...

MyyntiCRMHubSpot CRMMyynnin automaatio

Lataa 8 sähköpostipohjaa myynnin käyttöön asiakkaiden tavoittelua varten

Sähköposti on nykyään tärkeä myynnin työväline. Nopeatempoisen myyntityön keskellä viestien kirjoittamiseen ei välttämättä ehdi panostaa kunnolla ja...

MyyntiMyynnin automaatio

8 tyypillisintä virhettä HubSpotin käyttöönotossa

HubSpot on monipuolinen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun työkalu, joka mahdollistaa tehokkaan työskentelyn. Usein HubSpotia ei hyödynnetä...

MarkkinointiMyyntiHubSpotCRMHubSpot CRMMyynnin automaatio

Myyntitapaamisten buukkaaminen HubSpotilla

Tapaamisten sopiminen sähköpostitse vaatii yleensä useita viestejä ennen kuin molemmille osapuolille sopiva aika löytyy. Päättäjiä on vaikea saada...

MyyntiHubSpotHubSpot CRMMyynnin automaatio

Myyntitiimin aktiviteettien mittaaminen ja raportointi

Myynnin kasvattaminen ei ole onnenkauppaa, vaan vaatii myyjiltä kovaa työtä. Mutta miten voidaan tietää, että myyntitiimin aika kuluu oikeisiin...

MyyntiHubSpotMyynnin automaatio

Selkeä myyntiprosessi ja parantunut asiakaskokemus HubSpotin avulla – case Nordic Floors

Myyjillä menee paljon aikaa turhaan säätämiseen. Tähän kun saataisiin muutos, niin elämä helpottuisi huomattavasti, ajatteli Nordic Floorsin...

MyyntiHubSpotCaseMyynnin automaatioAsiakaskokemus

Mitä tarkoittavat liidien nurturointi ja markkinoinnin automaatiot HubSpotissa

Liidien nurturointi eli hoivaaminen on keskeinen osa inbound-markkinointia. Se ei ole vain uusien asiakkuuksien hankkimista vaan suhteen rakentamista...

Markkinoinnin automaatioMyyntiHubSpotMyynnin automaatio

Tilaa blogimme, joka on täynnä timanttista sisältöä koskien markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua.