SalesComm Blogi
Blogi, joka keskittyy tuottavaan ja kohdennettuun markkinointiin, parempiin asiakaskokemuksiin sekä myynnin lisäämiseen ja kasvun nopeuttamiseen.
- Hubspot
- Inbound-markkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Verkkosivut
- Markkinoinnin automaatio
- CRM
- Sosiaalinen media
- Integraatiot
- HubSpot CRM
- Strategia
- Case
- Asiakaskokemus
- Myynnin automaatio
- Johtaminen
- Tekoäly
- AI
- Kasvumarkkinointi
- Tapahtumat
- ABM
- Data
- HubSpot Akatemia
- ChatGPT
- HubSpot käyttöönotto
- Asiakastiedote
- Hakukone
- RevOps
- Migraatio
- SalesComm Akatemia
- Verkkokehitys
Valitse oikea työkalu asiakaspalveluun – 5 tärkeintä ominaisuutta
Asiakkaiden odotukset asiakaspalvelun laatua kohtaan ovat kasvaneet. Nykyään on entistä helpompaa vertailla eri yrityksiä ja ...
Lue lisääSelkeä myyntiprosessi ja parantunut asiakaskokemus HubSpotin avulla – case Nordic Floors
Myyjillä menee paljon aikaa turhaan säätämiseen. Tähän kun saataisiin muutos, niin elämä helpottuisi huomattavasti, ajatteli ...
Lue lisääNäin teet kiitossivun, joka ohjaa asiakasta eteenpäin ostopolulla
Kiitossivu on sivu, jolle henkilö ohjautuu täytettyään laskeutumissivullasi lomakkeen esimerkiksi ladatakseen oppaan, ...
Lue lisääMarkkinoinnin trendejä 2022
Trendit muuttuvat, teknologiat ja taktiikat kehittyvät. Miten pysyä kärryillä markkinointiin vaikuttavista trendeistä? Poimimme ...
Lue lisääNäin toteutetaan onnistunut verkkosivu-uudistus
Verkkosivut antavat yrityksellesi kasvot. Monet tutustuvat yritykseesi ensimmäisen kerran niiden kautta. Jotta sivusto antaa ...
Lue lisääMillainen on hyvä vaatimusmäärittely HubSpotin hankintaa varten?
Onko edessä ohjelmistohankinta? Siinä tapauksessa vaatimusmäärittelyn tekeminen on yrityksellesi ajankohtaista. Mitä ...
Lue lisääMitä uutta HubSpot Service Hubissa?
HubSpotin Service Hub eli asiakaspalvelutyökalu saa uusia ominaisuuksia. Työkalun uudistumisen ansiosta voit tarjota ...
Lue lisääMitä tarkoittavat liidien nurturointi ja markkinoinnin automaatiot HubSpotissa
Liidien nurturointi eli hoivaaminen on keskeinen osa inbound-markkinointia. Se ei ole vain uusien asiakkuuksien hankkimista vaan ...
Lue lisääCRM-järjestelmän hyödyt – 15 tärkeintä ominaisuutta asiakastiedon hallintaan
Onko asiakkuuksien hallinta organisaatiossa vaivatonta ja kaikki tiedot aina ajan tasalla? Siinä tapauksessa voit onnitella ...
Lue lisääTilaa blogimme
Tilaa saadaksesi blogimme sisältöä suoraan sähköpostiisi.
SalesComm blogi
- Hubspot •
- Inbound-markkinointi •
- Markkinointi •
- Myynti •
- Verkkosivut •
- Markkinoinnin automaatio •
- CRM •
- Sosiaalinen media •
- Integraatiot •
- HubSpot CRM •
- Strategia •
- Case •
- Asiakaskokemus •
- Myynnin automaatio •
- Johtaminen •
- Tekoäly •
- AI •
- Kasvumarkkinointi •
- Tapahtumat •
- ABM •
- Data •
- HubSpot Akatemia •
- ChatGPT •
- HubSpot käyttöönotto •
- Asiakastiedote •
- Hakukone •
- RevOps •
- Migraatio •
- SalesComm Akatemia •
- Verkkokehitys
Blogi, joka keskittyy tuottavaan ja kohdennettuun markkinointiin, parempiin asiakaskokemuksiin sekä myynnin lisäämiseen ja kasvun kiihdyttämiseen.
Selkeä myyntiprosessi ja parantunut asiakaskokemus HubSpotin avulla – case Nordic Floors
Myynti • Hubspot • Case • Myynnin automaatio • Asiakaskokemus