Blogi, joka keskittyy tuottavaan ja kohdennettuun markkinointiin, parempiin asiakaskokemuksiin sekä myynnin lisäämiseen ja kasvun kiihdyttämiseen.

Tilaa blogi

HubSpot CRM kokemuksia myynnissä

Olet varmasti törmännyt lyhenteeseen CRM ja miettinyt mitä se tarkoittaa? CRM eli Customer Relationship Management -järjestelmä on asiakassuhteiden...

MyyntiHubSpotCRM

Mitä on HubSpot Akatemia?

Vuonna 2020 HubSpot on käytössä yli 86,000 yrityksessä ja markkinointi-, myynti- sekä asiakaspalvelutyökalut ovat tulleet kiinteäksi osaksi yritysten...

Markkinoinnin automaatioMarkkinointiMyyntiHubSpotHubSpot Akatemia

Mitä on Account-Based Marketing?

Account-Based Marketing (ABM) on markkinointistrategia, jonka avulla markkinoidaan yksittäiselle asiakkaalle tai tarkoin määritellylle kohderyhmälle....

MarkkinointiMyyntiStrategiaCRMABM

23 vinkkiä ja työkalua myyntiin, markkinointiin sekä asiakaspalveluun muuttuvassa markkinassa

Monella yrityksellä on nyt näytön paikka. Koronavirus aiheuttaa päänvaivaa sekä muutostarpeita toimintatapoihin niin yrittäjille, yrityksille kuin...

MarkkinointiMyyntiInbound-markkinointiStrategiakasvumarkkinointi

Miten aloittaa liidien generointi verkkosivuilta?

Markkinoinnin ammattilaisena – inbound-strategina – törmään jatkuvasti kysymykseen “Miten saamme lisää liidejä verkkosivujen kautta?” Verkkosivut...

MarkkinointiMyyntiVerkkosivut

INBOUND19 - Asiakaskokemuksella erilaistaminen

HubSpotin vuosittainen Inbound-tapahtuma on ohi ja Bostonin tuulet ovat jääneet taakse – olen takaisin kotona. Nyt on aikaa reflektoida viikkoa,...

MarkkinointiMyyntiHubSpotStrategia

Uusasiakashankinta - verkosta liidejä myynnille

Kun yrityksesi miettii verkkosivuja ja verkkosivujen rakennetta on hyvä muistaa, että asiakkaasi hakee tietoa verkosta omiin ongelmiinsa ja...

Myynti

Kuinka webinaarilla liidejä myynnille

Webinaarit toimivat liidejä konvertoivana sisältönä sosiaalisessa mediassa ja verkkosivuillasi. Lue miten myyntiliidien tuotanto tapahtuu käytännössä

Myynti

Tilaa blogimme, joka on täynnä timanttista sisältöä koskien markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua.