Blogi, joka keskittyy tuottavaan ja kohdennettuun markkinointiin, parempiin asiakaskokemuksiin sekä myynnin lisäämiseen ja kasvun kiihdyttämiseen.

Tilaa blogi

HubSpotin käyttöönotto: Miksi hyvä suunnittelu ja kumppanin käyttö ovat tärkeitä

Yrityksen markkinointi- ja myyntitoiminnot ovat avainasemassa liiketoiminnan menestyksessä. Niiden avulla yritys voi kasvattaa liikevaihtoaan ja...

HubSpotCRMHubSpot CRM

Kuinka puhdistaa HubSpot CRM-data tehokkaasti?

Tehokas asiakkuudenhallinta (CRM) on tärkeä osa liiketoimintaa, mutta sen käyttö voi johtaa haasteisiin, jos data ei ole puhtainta mahdollista....

CRMData

Mitä asioita tulee ottaa huomioon kun B2B- yritys valitsee CRM-järjestelmää?

CRM (Customer Relationship Management) tarkoittaa asiakassuhteiden hallintajärjestelmää, jonka tavoitteena on parantaa yrityksen asiakaskokemusta ja...

CRM

Mikä on tietokantamalli?

Tietokantamalli on abstrakti malli, joka kuvaa tietokannan rakenteen ja sen, kuinka tietokannan tiedot on järjestetty ja liittyvät toisiinsa....

CRM

Mikä on HubSpot CRM?

HubSpot on CRM-alusta skaalaaville ja kasvaville yrityksille, ja se tarjoaa käyttäjille paljon muutakin kuin kontaktien hallintaa. Se tuo...

HubSpotCRMHubSpot CRM

CRM-järjestelmän valinnan tärkeimmät kriteerit

Asiakassuhteiden ylläpito on elintärkeää yrityksesi menestymisen kannalta. Kuitenkin usein asiakkaita koskeva tieto on hajallaan ja eri tiimit...

MyyntiCRMAsiakaskokemus

14 faktaa CRM:n käyttöönotosta 2022

CRM eli asiakkuudenhallintajärjestelmä on yksi yrityksen tärkeimmistä digitaalisista työkaluista. CRM auttaa muun muassa vahvistamaan...

MyyntiCRM

8 tyypillisintä virhettä HubSpotin käyttöönotossa

HubSpot on monipuolinen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun työkalu, joka mahdollistaa tehokkaan työskentelyn. Usein HubSpotia ei hyödynnetä...

MarkkinointiMyyntiHubSpotCRMHubSpot CRMMyynnin automaatio

Tilaa blogimme, joka on täynnä timanttista sisältöä koskien markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua.