Blogi, joka keskittyy tuottavaan ja kohdennettuun markkinointiin, parempiin asiakaskokemuksiin sekä myynnin lisäämiseen ja kasvun kiihdyttämiseen.

Tilaa blogi

Miksi HubSpot? 10 syytä valintaan

HubSpot on CRM-alusta, joka on yhteydessä liiketoimintasi jokaiseen osa-alueeseen. Järjestelmä on rakennettu silmällä pitäen sitä, että se tuo...

HubSpotHubSpot CRMAsiakaskokemus

Mikä on HubSpot CRM?

HubSpot on CRM-alusta skaalaaville ja kasvaville yrityksille, ja se tarjoaa käyttäjille paljon muutakin kuin kontaktien hallintaa. Se tuo...

HubSpotCRMHubSpot CRM

HubSpot tunnustetaan B2B-markkinoinnin automaatioalustojen johtajaksi toista vuotta peräkkäin

IT-konsulttiyritys Gartner julkaisee vuosittain joukon teknologia-alan markkinatutkimusraportteja nimellä Magic Quadrant. Tänä vuonna jo toista...

Markkinoinnin automaatioHubSpot

HubSpot-uutuudet 09/22 – keskiössä yhtenäinen asiakaskokemus

HubSpot kehittyy koko ajan ollakseen enemmän kuin vain ohjelmisto ja luodakseen mahdollisuuksia yhtenäisen asiakaskokemuksen tarjoamiseen. Huomio on...

HubSpotAsiakaskokemus

HubSpot-projekteissa tärkeintä on huomioida iso kuva ja kytkös strategiaan

Kun organisaatiossa on tehty päätös ottaa HubSpot käyttöön, monella on kiire päästä käyttämään työkaluja: esimerkiksi rakentamaan myynnin käyttöön...

HubSpot

HubSpot CMS -ilmaisversio on nyt saatavilla

HubSpot CMS on sisällönhallintajärjestelmä, jolla luodaan ja hallinnoidaan verkkosivujen sisältöä. HubSpot CMS -alustalle rakennetuissa...

HubSpotVerkkosivut

8 tyypillisintä virhettä HubSpotin käyttöönotossa

HubSpot on monipuolinen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun työkalu, joka mahdollistaa tehokkaan työskentelyn. Usein HubSpotia ei hyödynnetä...

MarkkinointiMyyntiHubSpotCRMHubSpot CRMMyynnin automaatio

Myyntitapaamisten buukkaaminen HubSpotilla

Tapaamisten sopiminen sähköpostitse vaatii yleensä useita viestejä ennen kuin molemmille osapuolille sopiva aika löytyy. Päättäjiä on vaikea saada...

MyyntiHubSpotHubSpot CRMMyynnin automaatio

Tilaa blogimme, joka on täynnä timanttista sisältöä koskien markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua.