Kuuntele blogi

Jani Aaltonen
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.
Lue lisää
- Hubspot
- Inbound-markkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Verkkosivut
- Markkinoinnin automaatio
- CRM
- Sosiaalinen media
- Integraatiot
- HubSpot CRM
- Strategia
- Case
- Asiakaskokemus
- Myynnin automaatio
- Johtaminen
- Tekoäly
- Kasvumarkkinointi
- Tapahtumat
- ABM
- Data
- HubSpot Akatemia
- AI
- ChatGPT
- Asiakastiedote
- Hakukone
- RevOps
- HubSpot käyttöönotto
- Migraatio
- SalesComm Akatemia
- Verkkokehitys
Sales Communications perustaa yrityksen palvelemaan verkkopalveluita, -sovelluksia ja HubSpot-integraatioita tarvitsevia yrityksiä
Asiakkaiden ostoprosessien muuttuminen, digitaalisten palveluiden käytön lisääntyminen ja suomalaisten yritysten tarve rakentaa ...
Lue lisääMyynnin tavoitteet ja seuranta
Asiakkaidemme ostokäyttäytymisen muuttuessa ja inbound-markkinoinnin ottaessa yhä suurempaa roolia osana markkinoinnin ...
Lue lisääHubSpot CRM kokemuksia myynnissä
Olet varmasti törmännyt lyhenteeseen CRM ja miettinyt mitä se tarkoittaa? CRM eli Customer Relationship Management -järjestelmä ...
Lue lisää