HubSpot Marketing Hub - Perehdytys

Tässä artikkelissa kuvaamme kaikki vaiheet, jotka kuuluvat HubSpot Marketing Hubin tehokkaaseen ja oikeaan käyttöönottoon.

HubSpot Marketing Hubin käyttöönottoon kuuluu 4 tärkeää vaihetta. 

  1. Strateginen projektin aloitus (Strategic kick-off Call) 
  2. 3 HubSpot-työpajaa
  3. Elinikäinen tuki (Pro- tai Enterprise-taso) 
  4. Chat- & sähköpostituki 

Strateginen projektin aloitus (Strategic kick-off Call) 

Projekti alkaa tehokkaasti projektin käynnistystapaamisella. Strateginen projektin aloitus on kuvattuna tarkemmin tässä artikkelissa. 

3 x HubSpot-työpaja

HubSpot-perehdytykseen kuuluu 3 kpl työpajoja. Työpajoissa käymme läpi teknisen kokoonpanon, HubSpot-perustukset sekä koulutamme työkalujen käyttöön. 

Workshop 1: Tekninen kokoonpano

Ensimmäinen workshop keskittyy käyttöönoton tekniseen puoleen. Käymme yhdessä läpi, kuinka HubSpot Marketing Hub konfiguroidaan vastaamaan yrityksesi tarpeita sekä mitä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö tarkoittaa yrityksessäsi ja mitä mahdollisuuksia uusi HubSpot Marketing Hub tuo tiivistämään myynnin ja markkinoinnin arkea. 

Workshop 2: Perustukset 

Toinen workshop keskittyy teoreettisen perustan kuntoon laittamiseen. Yrityksesi on hankkinut HubSpotin tiettyä tarkoitusta varten. Perustuksiin kuuluu, että HubSpot Marketing Hub vastaa tarpeisiinne ja auttaa yritystäsi pääsemään asetettuihin tavoitteisiin. 

Workshopissa käymme läpi seuraavat: 

  • Mitä tarkoittaa Inbound ja kasvumarkkinointi 
  • Kuinka rakennat ostajapersoonat ja kohdennat markkinointisi oikeille, sinulle tärkeille päättäjille
  • Kuinka rakennat oikean yritysasiakasprofiilin ja kohdennat markkinointisi oikeille yrityksille 
  • Kuinka sisältöstrategia kannattaa rakentaa, jotta markkinointi tuottaa lisää liikennettä verkkosivuille, konvertoi liidejä sekä auttaa myyntiä menestymään ja kasvattamaan liikevaihtoa. 

Workshop 3: Koulutus - työkalut

Kolmannessa työpajassa keskitymme käymään läpi HubSpot Marketing Hubin työkalut, joilla kasvatat verkkosivuston liikennettä, konvertoit enemmän liidejä myynnille, pidät liidit tietoisena yrityksestäsi ja luot parempia asiakassuhteita kitkattoman asiakaskokemuksen kautta. 

Elinikäinen tuki 

Yritykselläsi on käytössäsi 30 min. tukipuhelu kerran kuukaudessa toistuvasti niin kauan kuin yrityksenne on HubSpot-asiakas. Puhelussa annamme tukea, kerromme uutuuksista ja koulutamme tiimiäsi tehokkaampaan HubSpotin hyödyntämiseen. 

Tämä palvelu on kaikille HubSpot Pro- tai Enterprise-tason palvelun Sales Communicationsin kautta hankkineille. Tutustu tukeen tarkemmin täällä.

Chat- & sähköpostituki 

Perehdytyksen aikana sinulla on käytössä oma asiakasportaali, jota voit käyttää kaikkien mahdollisten kysymysten esittämiseen sekä oma sähköpostiosoite, josta saat tukea aina tarvittaessa. 

Saanko tukea erilaisten HubSpot-tehtävien tekemiseen? 

Kyllä saat. Suosittelemme HubSpot Kumppani-palveluamme HubSpot Marketing Hubin perehdytyksen jälkeen erilaisten HubSpot-tehtävien tekemiseen. HubSpot-asiantuntijamme auttavat sinua kaikissa HubSpotiin liittyvissä kysymyksissä rajattomasti.

Toteutustapa

Online. Mikäli haluat, että tulemme luoksesi niin katsotaan yhdessä mitä se tarkoittaa. 

 

👋 HubSpot Marketing Hub -perehdytys on rakenteeltaan sama riippumatta siitä, millaisen HubSpot Marketing Hub -kokoonpanon yrityksesi hankkii. Erilaisilla kokoonpanoilla on erilaiset painotukset. Painotuksista sovimme kanssasi etukäteen projektin aloituksen yhteydessä.