HubSpot Service Hub - Perehdytys

Tässä artikkelissa kuvaamme kaikki vaiheet, jotka kuuluvat HubSpot Service Hubin tehokkaaseen ja oikeaan käyttöönottoon.

HubSpot Service Hubin käyttöönottoon kuuluu 4 tärkeää vaihetta. 

  1. Strateginen projektin aloitus (Strategic kick-off Call) 
  2. 2 HubSpot-työpajaa
  3. Elinikäinen tuki (Pro- tai Enterprise-taso) 
  4. Chat- & sähköpostituki 

Strateginen projektin aloitus (Strategic kick-off Call) 

Projekti alkaa tehokkaasti projektin käynnistystapaamisella. Strateginen projektin aloitus on kuvattuna tarkemmin tässä artikkelissa. 

2 x HubSpot-työpaja

HubSpot-perehdytykseen kuuluu kaksi työpajaa. Työpajoissa käymme läpi teknisen kokoonpanon, HubSpot-perustukset sekä koulutamme työkalujen käyttöön. 

Työpaja 1: Service Hub -toteutus

Ensimmäinen työpaja keskittyy käyttöönoton tekniseen puoleen. Käymme yhdessä läpi, kuinka HubSpot Service Hub konfiguroidaan vastaamaan yrityksesi tarpeita.

Käymme läpi seuraavat:

  • Asiakaspalvelukeskuksen (Help Desk) ominaisuudet
    • Kommunikaatiokanavat
    • Yhden postilaatikon asetukset ja koulutus
    • Tikettijärjestelmän asennus ja koulutus
    • Live Chat- & Chatbot-koulutus 
  • Tietämyskannan käyttö (Knowledge Base)
    • Tietämyskannan ilme ja asennus 
    • Itsepalvelusisältöjen luonti 
    • Päivittäminen
  • Asiakaspalautejärjestelmä
    • Asiakkaan kuuntelu -prosessin määrittäminen (NPS, CES, 3 pisteen kysely, mukautetut tutkimukset)
    • Asiakaspalautteen analysointi 
    • Asiakassuositteluohjelman määritys 
  • Asiakasportaali 
    • Asennus ja parhaat käytännöt

Työpaja 2: Perusta 

Toisessa työpajassa keskitymme tarvittaessa seuraaviin asioihin: 

  • Inbound-asiakaspalvelun perusteet
  • HubSpot Service Hub -koulutus 
  • Raportointi 

Elinikäinen tuki 

Yritykselläsi on käytössäsi 30 min. tukipuhelu kerran kuukaudessa toistuvasti niin kauan kuin yrityksenne on HubSpot-asiakas. Puhelussa annamme tukea, kerromme uutuuksista ja koulutamme tiimiäsi tehokkaampaan HubSpotin hyödyntämiseen. 

Tämä palvelu on kaikille HubSpot Pro- tai Enterprise-tason lisenssin Sales Communicationsin kautta hankkineille. Tutustu tukeen tarkemmin täällä.

Chat- & sähköpostituki 

Perehdytyksen aikana sinulla on käytössäsi oma asiakasportaali, jota voit käyttää kaikkien mahdollisten kysymysten esittämiseen sekä oma sähköpostiosoite, josta saat tukea aina tarvittaessa. 

Saanko tukea erilaisten HubSpot-tehtävien tekemiseen? 

Kyllä saat. Suosittelemme HubSpot Kumppani-palveluamme HubSpot Sales Hub -perehdytyksen jälkeen erilaisten HubSpot-tehtävien tekemiseen. HubSpot-asiantuntijamme auttavat sinua kaikissa HubSpotiin liittyvissä kysymyksissä rajattomasti.

Toteutustapa

Online. Mikäli haluat, että tulemme luoksesi niin katsotaan yhdessä mitä se tarkoittaa. 

 

👋 HubSpot Service Hub -perehdytys on rakenteeltaan sama riippumatta siitä, millaisen HubSpot Service Hub -lisenssin yrityksesi hankkii. Erilaisilla kokoonpanoilla on erilaiset painotukset. Painotuksista sovimme kanssasi etukäteen projektin aloituksen yhteydessä.