Kuuntele blogi

Jani Aaltonen
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.
Lue lisää
- Hubspot
- Inbound-markkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Verkkosivut
- Markkinoinnin automaatio
- CRM
- Sosiaalinen media
- Integraatiot
- HubSpot CRM
- Strategia
- Case
- Asiakaskokemus
- Myynnin automaatio
- Johtaminen
- Tekoäly
- Kasvumarkkinointi
- Tapahtumat
- ABM
- Data
- HubSpot Akatemia
- AI
- ChatGPT
- Asiakastiedote
- Hakukone
- RevOps
- HubSpot käyttöönotto
- Migraatio
- SalesComm Akatemia
- Verkkokehitys
Mikä on NPS, ja miksi sen tulisi kiinnostaa yritystä?
NPS on lyhenne sanoista “Net promoter score”. Tiivistettynä termi vastaa kysymykseen: “Kuinka todennäköisesti suosittelisit ...
Lue lisää“Kirja, jonka suosittelisin pahimmalle vihamiehelleni”
Olen elämäni aikana lukenut useita markkinoinnin kirjoja, mutta tämä kirja on selkeästi paras. Godin on lisäksi kirjoittanut ...
Lue lisääInbound-markkinointi ja myynnin johtaminen
Myynti ja markkinointi ovat perinteisesti keskittyneet asiakkaan häirintään (mainonta, kylmäsoitot, suoramarkkinointi yms.) ...
Lue lisää