Kuuntele blogi

Jani Aaltonen
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.
Lue lisää
- Hubspot
- Inbound-markkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Verkkosivut
- Markkinoinnin automaatio
- CRM
- Sosiaalinen media
- Integraatiot
- HubSpot CRM
- Strategia
- Case
- Asiakaskokemus
- Myynnin automaatio
- Johtaminen
- Tekoäly
- Kasvumarkkinointi
- Tapahtumat
- ABM
- Data
- HubSpot Akatemia
- AI
- ChatGPT
- Asiakastiedote
- Hakukone
- RevOps
- HubSpot käyttöönotto
- Migraatio
- SalesComm Akatemia
- Verkkokehitys
Markkinoinnin automaatio - johtaako termi harhaan?
Nyt keskustelu käydään paitsi automaatiosta myös liidien generoinnista myynnille. Hyvä niin, koska markkinoinnin tehtävä on ...
Lue lisääMitä on inbound-markkinointi?
Inbound-markkinoinnista puhutaan paljon ja yhä useampi on kuullut kyseisen termin markkinoinnista puhuttaessa. Mitä on ...
Lue lisää5 yleisintä myynnin virhettä markkinoinnin automaation käyttöönotossa
Niin yksittäisten kuluttajien kuin palveluja ostavien yritysten ostotottumukset ovat ratkaisevasti muuttuneet ja tämän muutoksen ...
Lue lisää