Kaikki HubSpot Service Hubista
Hei , tervetuloa tutustumaan HubSpot Service Hubiin. Tällä sivustolla kerromme HubSpot Service Hubin ominaisuuksista ja siitä, miten voit tarjota parempaa asiakaspalvelua sen avulla.
Tutustu HubSpot Service Hubiin
Tutustu esitykseen, jossa kerrotaan Service Hubin hyödyistä:
Miksi HubSpot Service Hub?
HubSpot Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, jonka avulla voit syventää asiakassuhteita ja tehostaa asiakaspalvelutiimin työskentelyä. Service Hub on helppokäyttöinen alusta, jonka avulla voit tarjota aitoa palvelua pitäen asiakkaan etusijalla.
Varaa aika HubSpot Service Hub -demolle
Katso esittelyvideo HubSpot Service Hubista
Miten HubSpot Service Hub on erilainen kuin muut vastaavat järjestelmät?
Nykyään asiakkaat odottavat nopeaa ja henkilökohtaista palvelua valitsemassaan kanavassa. Usein asiakaspalvelun työntekijät kuormittuvat yrittäessään vastata kasvaviin vaatimuksiin, sillä asiakkaita koskeva tieto on hajaantunut useisiin eri paikkoihin.
Service Hub yhdistää kaikki asiakaspalvelun tiedot ja kanavat yhdelle CRM-alustalle, jonka ansiosta voit helposti tukea ja palvella asiakkaitasi. Sen ansiosta hallitset asiakaspalvelua tehokkaammin ja voit palvella asiakkaita entistä paremmin.
Service Hub erottuu:
- Helppokäyttöisyydellä
- Yhtenäisen asiakaskokemuksen tarjoamisella
- CRM-pohjaisuudellaan
- Nopealla käyttöönotolla
Miten HubSpot Service Hub eroaa kilpailijoiden palveluista?
Zendesk
Käyttäjien arviot HubSpotin Service Hubin ja Zendeskin väliltä löydät täältä.
Zendesk vs HubSpot (HubSpotin oma vertailusivu)
Freshdesk
Käyttäjien arviot HubSpotin ja Freshdeskin väliltä löydät täältä.
(HubSpotin oma vertailusivu)
Service Cloud
Käyttäjien arviot HubSpotin Service Hubin ja Pipedriven väliltä löydät täältä.
Service Cloud vs HubSpot
(HubSpotin oma vertailusivu)
Service Hub on asiakaspalveluohjelmistojen johtaja
SoftwareReviews tunnusti Service Hubin johtajaksi ja kultamitalistiksi vuoden 2022 asiakaspalvelun hallinnan raportissaan perustuen HubSpotin käyttäjien palautteeseen.

Hinnat, versiot ja ominaisuudet
HubSpot Service Hub on saatavilla neljänä erilaisena versiona. Free-, Starter-, Pro- ja Enterprise-versiot tarjoavat jokaiselle yritykselle oman tarpeisiin sopivan kokonaisuuden.
Service Hubin hinnoittelu perustuu käyttäjien määrään.
Versioiden hinnat
Free
Nimensä mukaisesti Free-versio on ilmainen.
Starter
41 €/kk
sis. 2 käyttäjää
Pro
414 €/kk
sis. 5 käyttäjää
Enterprise
1104 €/kk
sis. 10 käyttäjää
Lisää tietoa HubSpotin hinnoittelusta YouTube-videollamme.
Mitä HubSpot Service Hubin eri versioihin sisältyy?
Starter-, Pro- ja Enterprise-versiot on rakennettu niin, että jokainen yritys voi ottaa palvelun käyttöön sopivaan hintaan tarpeellisilla ominaisuuksilla varustettuna.
Voit ladata ohesta kaikki Service Hubin ominaisuudet (ei vaadi rekisteröitymistä).
HubSpot Service Hubin käyttöönotto
HubSpot Service Hubin käyttöönotossa tulee huolehtia teknisistä asetuksista, sopia prosesseista ja tehdä strateginen, liiketoiminnan tavoitteiden kanssa linjassa oleva suunnitelma ohjelmiston käyttöön. Tutustu HubSpot Service Hub -käyttöönottopalveluun.