Kuuntele blogi

Jani Aaltonen
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.
Lue lisää
- Hubspot
- Inbound-markkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Verkkosivut
- Markkinoinnin automaatio
- CRM
- Sosiaalinen media
- Integraatiot
- HubSpot CRM
- Strategia
- Case
- Asiakaskokemus
- Myynnin automaatio
- Johtaminen
- Tekoäly
- Kasvumarkkinointi
- Tapahtumat
- ABM
- Data
- HubSpot Akatemia
- AI
- ChatGPT
- Asiakastiedote
- Hakukone
- RevOps
- HubSpot käyttöönotto
- Migraatio
- SalesComm Akatemia
- Verkkokehitys
Kuinka personoit verkkosivujen sisällöt asiakkaalle sopivaksi?
Personoinnista on tullut avaintekijä asiakkaiden houkuttelemiseksi ja säilyttämiseksi. Yritykset, jotka pystyvät tarjoamaan yhä ...
Lue lisääKuinka tekoäly auttaa myyntiä ja markkinointia
Tekoäly on mullistamassa myynnin ja markkinoinnin tarjoamalla mahdollisuuksia automatisointiin, datan hyödyntämiseen ja ...
Lue lisääMikä on HubSpot Conversations – ilmainen työkalu asiakaskokemuksen parantamiseen!
Yritysten ja asiakkaiden välisessä kommunikaatiossa on tapahtunut teknologian kehittymisen myötä muutos. Erilaiset pikaviestimet, ...
Lue lisää