Kuuntele blogi

Jani Aaltonen
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.
Lue lisää
- Hubspot
- Inbound-markkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Verkkosivut
- Markkinoinnin automaatio
- CRM
- Sosiaalinen media
- Integraatiot
- HubSpot CRM
- Strategia
- AI
- Case
- Myynnin automaatio
- Asiakaskokemus
- Johtaminen
- Tekoäly
- Data
- Kasvumarkkinointi
- Tapahtumat
- ABM
- HubSpot Akatemia
- RevOps
- ChatGPT
- HubSpot käyttöönotto
- Asiakastiedote
- Breeze
- Hakukone
- Migraatio
- SalesComm Akatemia
- Verkkokehitys
Kuinka personoit verkkosivujen sisällöt asiakkaalle sopivaksi?
Personoinnista on tullut avaintekijä asiakkaiden houkuttelemiseksi ja säilyttämiseksi. Yritykset, jotka pystyvät tarjoamaan yhä ...
Lue lisääTekoälyintegraatio HubSpotissa: Kasvun moottori B2B-yrityksille
Tässä blogissa käsittelemme, miten tekoälyintegraatiot HubSpotissa mullistavat B2B-yritysten tavan tuottaa arvoa, kehittää ...
Lue lisääMikä on HubSpot Conversations – ilmainen työkalu asiakaskokemuksen parantamiseen!
Yritysten ja asiakkaiden välisessä kommunikaatiossa on tapahtunut teknologian kehittymisen myötä muutos. Erilaiset pikaviestimet, ...
Lue lisää