Miten asiakasportaali toimii?

Asiakasportaalin kautta asiakkaat voivat olla meihin helposti yhteydessä, jättää palvelupyyntöjä ja kysymyksiä sekä varata aikaa suoraan oman HubSpot-tiimin kalenterista.

Miten portaaliin pääsee?


Portaaliin pääsee helposti verkkosivuilta www.salescommunications.fi klikkaamalla navigaatiossa “Asiakkaat”. Jos et ole kirjautunut HubSpotiin, sinut ohjataan sivulle, jossa pääset kirjautumaan sisään HubSpot-tunnuksillasi. Sen jälkeen pääset käyttämään portaalia. 

Mitä portaalissa voi tehdä?

Asiakasportaalissa voit varata aikaa oman HubSpot-tiimisi kanssa suoraan kalenterista. Kalenteri portaalin navigaatiosta: 

Portaalissa voit myös jättää meille palvelupyynnön painikkeesta “osoita meille tehtävä”:

Navigaation “HubSpot-tehtävät” -kohdasta pääset näkemään kaikki palvelupyyntösi.