HubSpot ja Google Ads tracking

Kun kytket Google Ads -tilisi HubSpotiin, HubSpot lisää seurantaparametrit kampanjatasolle. Tämä tarkoittaa, että HubSpotin avulla voit seurata tarkasti mainostesi suorituskykyä ja saada arvokasta tietoa kampanjoidesi tehokkuudesta. Seurantaparametrit auttavat sinua ymmärtämään, mitkä mainokset ja avainsanat tuottavat parhaita tuloksia ja auttavat sinua optimoimaan mainosbudjettiasi. HubSpotin avulla voit seurata kampanjoidesi tuloksia reaaliajassa ja tehdä tarvittavat muutokset parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi.. Alta näet HubSpotin toimesta mainoksiin lisättävät parametrit: 


hsa_grp={adgroupid}
hsa_mt={matchtype}
hsa_src={ad network}
hsa_ad={creative}
hsa_acc={ID of account/customer}
hsa_net=adwords
hsa_kw={keyword}
utm_term={keyword}
hsa_tgt={targetid}
utm_campaign={_utmcampaign} - set by default to the name of the Ads campaign or, if you associate your ad with a HubSpot campaign, the HubSpot campaign name
utm_source=adwords
utm_medium=ppc
hsa_ver=3

 

 

Jos haluat poistaa HubSpotin luomat seurantaparametrit käytöstä, voit sen tehdä seuraamalla näitä ohjeita.

Haluatko oppia lisää seurantaparemetreistä? Lisää seurantaparametreistä voit lukea tästä HubSpotin Knowledge-artikkelista. Mikäli sinulla herää kysymyksiä tähän aiheeseen liittyen, ota ihmeessä yhteyttä meihin!