Blogi | Sales Communications

Hubspotin uudet ominaisuudet

Kirjoittanut Taru Tammikallio | 30.5.2018 5:00

Sales Communications on HubSpotin timanttikumppani, joten luonnollisestikin meitä kiinnostaa suuresti HubSpotin uudet loistavat ominaisuudet! Osa tiimistämme oli 15.5 Dublinissa kuulemassa HubSpotin uusista ominaisuuksista. Mitä uutuuksia HubSpotiin on tullut toukokuussa 2018?

Service Hub

HubSpotin uusi asiakaspalvelu -ohjelmisto on nyt saatavilla! Kyseinen ohjelmisto helpottaa yhteydenpitoasi asiakkaiden kanssa. Uudistuksen avulla palvelet heitä paremmin ja ylität odotukset. Panostamalla asiakaskokemukseen, pidät asiakkaasi tyytyväisinä ja saatat saada heistä palvelusi suosittelijoita.

Ominaisuudet:

  • Voit hallinnoida viestintää asiakkaiden kanssa yleisellä postilaatikolla, jonka avulla yhdistät keskustelut ja sähköpostit.
  • Ratkaiset asiakkaan haasteet nopeammin tikettien ja automaation avulla. Voit myös luoda tietopankin hyödyllisistä artikkeleista, joka auttaa asiakkaitasi ratkomaan ongelmiaan myös itsenäisesti.
  • Voit käyttää palautteita ja Insight tool -työkalua ymmärtääksesi asiakkaitasi paremmin. Tämä auttaa sinua tekemään jatkossakin päätöksiä, jotka pitävät asiakkaasi tyytyväisinä.

 

Hubspot for Shopify Integration

HubSpotin natiivi verkkokauppa -integraatio Shopifyn kanssa on saatavilla kaikille asiakkaille, jotka käyttävät HubSpotia ja Shopifyä.

Ominaisuudet:

  • Voit helposti synkronoida Shopifyn tiedot HubSpotin kanssa ilman kustomoitua kehitystyötä.
  • Voit käyttää Shopifyn tietoja ja segmentoida käyttäjiä perustuen tuotteisiin, sopimuksiin ja tilaushistoriaan. Näitä tietoja voit hyödyntää myös mainosten ja sähköpostiviestin kohdentamisessa.
  • Voit hyödyntää verkkokaupan raportointia uuden myynnin-, tilausten-, verkkokaupan käyttöajan-, hylättyjen ostoskorien-  sekä markkinoinnin vaikutusten seuraamiseen.
  • Aktivoi valmiiksi rakennettuja automaattisia työnkulkuja kuten hylätyn ostoskorin nurturointi ja paljon muuta.

GDPR

GDPR, eli General Data Protection Regulation, vaikuttaa lähes jokaisen yrityksen toimintaan. Kyseessä on uusi tietosuojalaki, jonka tarkoituksena on parantaa asiakkaan yksityisyyttä, rakentaa luottamusta ja läpinäkyvyyttä. Lue lisää GDPR:stä: GDPR - mitä B2B-markkinoinnissa tulee huomioida? ja GDPR tulee - miten myynnin ja markkinoinnin tulee valmistautua? 

Uudistuksen myötä:

  • HubSpot tekee tuoteparannuksia ohjelmistoonsa, jotta GDPR:n käyttöönotto olisi mahdollisimman helppoa.
  • HubSpot luo resurssipankkeja, jotka auttavat kumppaneita ja asiakkaita ymmärtämään, mitä GDPR tarkoittaa heidän oman liiketoimintansa kannalta.

 

Conversations HubSpotin ilmaisessa CRM:ssä

Conversations on universaali postilaatikko, jonka avulla sinä ja tiimisi luotte parempia kahdenkeskisiä keskusteluja asiakkaiden kanssa.

Ominaisuudet:

  • Conversations yhdistää viestejä live-keskusteluista, tiimin sähköpostista ja Facebookin Messengeristä, jotta voit tarkastella, hallinnoida ja vastata viesteihin yhdestä paikasta.
  • Uudistuksen avulla voit lisätä henkilöitä mukaan keskusteluun ja samalla varmistat, että oikea tiimi on mukana.
  • Conversations on kytketty HubSpotin ilmaiseen CRM:ään, joten sen avulla saat laajan kokonaiskuvan kaikista kontakteistasi.
  • Uudistuksen avulla voit helpottaa keskustelujen hallinnointia hyödyntämällä automaatiota ja botteja.

HubSpotin uusiin ominaisuuksiin pääset tutustumaan paremmin HubSpotin omilta sivuilta!