HubSpot Kick Off

Käytännöllinen workshop, jossa käydään läpi HubSpot Growth Suiten ominaisuudet, jotka yhdistetään yrityksesi myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun prosesseihin.

Kick Off rakennetaan palvelemaan yrityksesi kasvua. Kick Off voidaan pitää olitpa sitten uusi tai jo pidemmälle ehtinyt ja kokeneempi HubSpot-yritys. Kick Off rakennetaan tavoitteidesi mukaiseksi.

Uusille asiakkaille kun harkitset HubSpot-järjestelmän käyttöönottoa

  • 3 tunnin workshop 1800€ + alv / kerta (muut workshopit sopimuksen mukaisesti)
    • Lisenssi hankittu alle 3 kk sitten tai ei lisenssiä ollenkaan
    • HubSpot-lisenssi ei ole välttämätön koulutuksen järjestämiseksi

Harjaantuneille HubSpot-käyttäjille kun haluat laajentaa osaamistasi

  • 3 tunnin workshop 2500€ + alv /kerta (muut workshopit sopimuksen mukaisesti)

Mitä osallistuminen vaatii yritykseltäsi?

Tilaisuus järjestetään Sales Communications:in tiloissa Otaniemessä Espoossa tai haluamassasi paikassa. Mieluusti ei toimistollanne. Haluamme varmistua ihmisten oppimisesta ja toimistolla saattaa usein olla kaikenlaista koulutusta häiritsevää oheistoimintaa.

Kick Off järjestetään yrityksellesi rakennettuna kokonaisuutena ja ennen Kick Offia haluamme tavata yrityksenne edustajat henkilökohtaisesti tai verkkopalaverina. Kartoitamme yrityksesi tavoitteet ja nykytilan, jonka jälkeen rakennamme Kick Offin ohjelman.

Osallistuminen vaatii kannettavan tietokoneen sekä älypuhelimen.

Yleisimpiä tarpeita, jotka ovat kiinnostaneet asiakkaitamme

  • Inbound-markkinoinnin perusteet ja HubSpot-työkalu
  • Mitä HubSpotilla voi tehdä?
  • Miten pääsemme alkuun?
  • Kuinka käytät tehokkaasti kampanjatyökalua
  • Mitä sertifikaatteja kannattaa suorittaa - Mikä tarpeellista ja kenelle?
  • Ostajapersoonat - markkinoinnin tärkein määritys
  • Ostajan matka ja sisältöjen asemointi ostajanmatkan jokaiseen kohtaan
  • Kuinka hallitset kontaktiesi dataa HubSpotissa
  • Kuinka rakennat erilaiset näkymät kontaktille, yritykselle, tarjoukselle
  • Hakukoneoptimointi: sisältöklusterit ja pilar-sivustot
  • Sisältöstrategia, jolla nostat hakukoneissa auktoriteettiasi ja organisoit ydinteemat käyttämällä HubSpotin strategiatyökalua
  • Blogi ja sisältöaiheiden ideariihi - brainstormataan kunnon otsikot
  • Metodit, joilla saat uutta trafiikkia sivuillesi
  • Sosiaalinen media ja monitorointi
  • Social selling HubSpot-työkaluilla ja LinkedIn-integraatiolla
  • Opi kuinka yrityksesi saa valjastettua sosiaalisen median osaksi henkilöstön arkea
  • Raportoinnin kehittäminen
  • Tiedon analysointi: ymmärrä mistä liikenne verkkoympäristöösi tulee ja opi mitkä kanavat toimivat yrityksellesi parhaiten
  • HubSpot-mobiiliapplikaation käyttö
  • Opi ymmärtämään miten osaat katsoa palveluitasi asiakkaiden silmin ja kuinka ratkaiset heidän haasteitaan ja mahdollisuuksiaan
  • Sisältöjen suunnittelu ja tuotanto
  • Julkaisusuunnitelman rakentaminen
  • Opi taktiikat, joilla tuotat liidejä konvertoivaa sisältöä ja helpotat asiakkaasi ostoprosessia
  • Konversio-optimointi verkkosivustollasi
  • Kuinka käytät HubSpotin verkkosivutyökalua
  • Opi, kuinka rakennat sisältöjä ja Call To Action-bannereita laskeutumissivustolle, formeihin ja kiitos-sivuille
  • Konversioiden tehostaminen
  • A/B testaus
  • Opi analysoimaan sivustoja, inbound-linkkejä ja kanavia, jotka toimivat parhaiten
  • Kuinka HubSpot-työkalussa rakennetaan asiakaslistoja
  • Miten voimme käyttää asiakkaistamme keräämäämme dataa markkinoinnissa ja myynnissä
  • Miten raportit luodaan
  • Miten analysoin markkinointini toimivuuden
  • Markkinoinnin automatiikan perusteet
  • Live chat osana myyntiä ja asiakaspalvelua
  • Ymmärrä, miten markkinoinnin automaatio sopii yrityksellesi ja löydä uusia tapoja hyödyntää HubSpotin work flow-toimintoa
  • Miten verkkosivut personoidaan jokaiselle asiakasryhmälle sopivaksi
  • Mitä HubSpot-integraatiot mahdollistavat
  • Liidien nurturointi (lead nurturing)
  • Miten markkinoinnin tavoitteet käytännössä muutetaan mitattaviksi
  • Miten markkinoinin Roi-lasketaan
  • Kuinka monta -% asiakashankintani on asiakkuuden tuomasta arvosta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Miten HubSpotissa otetaan huomioon GDPR
  • Kuinka sähköpostimarkkinointia analysoidaan HubSpotissa
  • Miten mittaan asiakastyytyväisyyttä HubSpotin työkaluilla
  • HubDB - mitä tietokannat mahdollistavat verkkosivuilla
  • Tuoteinformaation esittely käyttäen HubDB:tä
  • Verkkosivujen päivittäminen
  • HubSpotin CRM perusteet
  • Mitä mahdollisuuksia SalesHub tuo myynnille
  • Miten johdon raportointi rakennetaan
  • Millaiset käyttöoikeudet kannattaa kullekin käyttäjäryhmälle antaa
HubSpot-partner-Diamond

Sales Communications on HubSpotin timanttikumppani ja 4 kertaa palkittu markkinointiteknologia-palveluyritys.