Mitä yritysjäsenten strategi-tapaamiset ja yrityskohtainen-ohjelma tarkoittavat?

Yrityslisensssiin kuuluu tapaamiset strategin kanssa. HubSpot Akatemia sopii yrityksen kanssa kuka strategi käy yrityksen kanssa läpi kolmen kuukauden välein Inbound-markkinoinnin ja -myynnin tulokset ja kehityspisteet.

Yrityskohtaisesti strategin työaikaa on varattu 4 h/kvartaali. 12 kuukauden  jäsenyyden aikana yritys saa valmentajalta yhteensä 2 työpäivää yrityskohtaisesti, vaikkapa yritysjohdon workshop tai markkinointitiimin analyysipäivään liittyen. 

HubSpot Akatemia rakentaa näiden tapaamisten pohjalta yrityskohtaisen ohjelman. Tapaamisiin liittyvät analyysit ja keskustelumuistiot tai kehitysohjelmat avataan digitaaliseen oppimisympäristöön yrityskohtaisina opintomateriaaleina.  Strategina voi toimia esim. Jani Aaltonen tai Jouni Koistinen.