Yrityksille, joilla on HubSpot-käytössä ja haluavat selvittää mitä mahdollisuuksia heillä on saada HubSpot-portaalista enemmän tehoja irti.
Käymme läpi mitä mahdollisuuksia on saada HubSpot toimimaan niin, että yrityksen myynnin-, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tavoitteet täyttyvät. Annamme vinkkejä mitä yritys voi tehdä, jotta HubSpot-portaalista saadaan enemmän tehoja irti ja kaikki tarpeelliset ominaisuudet tulee käyttöön oikein.
Analyysi tehdään online tai pääkaupunkiseudulle myös paikan päällä. Analyysissä tarkistetaan
- HubSpot-asiakkaan tavoitteet ja portaalin käyttö
- Verkkoliikenteen lähteet sekä markkinoinnin teho
- Myynnin kyky saada asiakkaita markkinoinnin tuottamista liideistä
- Mahdollinen asiakaspalvelun toiminta ja sen tehostaminen
Jos asia kiinnostaa, varaa aika HubSpot-konsultin kanssa ja käydään yhdessä läpi online tavoitteenne ja sovitaan aika HubSpot portaalin läpikäyntiin.
Vaikutus liiketoimintaan:
Portaalianalyysin avulla selvität mahdollisuutesi saada enemmän tehoja nykyisestä portaalistasi.
>>>> Varaa aika analyysiin <<<<
Analyysi on ilmainen kaikille HubSpot-asiakkaille.