Ostajien ollessa tänä päivänä yhä valveutuneempia, on myös myyntitiimin uudistuttava. Inbound-myynnissä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on keskiössä. Aikaa käytetään laadukkaiden liidien houkuttelemiseen ja kauppojen tekemiseen oikeiden asiakkaiden kanssa.
Inbound-myynnin oppaaseen on koottu napakka tietopaketti inbound-myynnistä, joka on huomattavasti henkilökohtaisempaa kuin perinteinen myynti. Inbound-myyjä on kuin neuvonantaja, joka on kiinnostunut asiakkaastaan ja paneutuu hänen ongelmiinsa ja tarpeisiinsa.
Kun lataat inbound-myynnin oppaan, saat
- ohjeita myynnin ja markkinoinnin palvelusopimuksen (SLA) tekemiseen
- esittelyt hyväksi havaituista digitaalisista apuvälineistä
- parhaat vinkit rekrytoidessasi ja rakentaessasi inbound-myyntitiimiäsi
- käytettyä oppimaasi hyödyksi lisätäksesi liidien määrää ja kiihdyttääksesi myynnin kasvua.