Esittelemme demoissa seuraavat HubSpotin työkalut:
Marketing Hub
Marketing Hubissa onnistuvat niin blogitekstien tuottaminen, verkkosivujen ja laskeutumissivujen rakentaminen, sähköpostimarkkinoinnin tekeminen, sosiaalisen median monitorointi, CTA:iden luominen sekä hakukoneoptimointi.
Sales Hub
Myynnin työkalut auttavat klousaamaan diilejä nopeammin. Sales Hubin avulla saat syvällisempää tietoa prospektista esimerkiksi yritystietojen avulla. Työkaluihin kuuluvat myös sähköpostipohjat, joita voit tehdä valmiiksi ja näin automatisoida sekä helpottaa myyntityötä. Voit myös jakaa kalenterisi prospekteille, josta he voivat itse valita sopivan ajan.

Service Hub
Service Hubin tikettijärjestelmän avulla pystyt huolehtimaan, että asiakkaan ongelma tulee huomioitua sekä työstettyä. Palautetyökalu ja NPS ovat myös loistavia työkaluja sekä antavat tärkeää tietoa, mitä mieltä asiakkaasi ovat palvelun laadusta.
Operations Hub
Operations Hubin avulla voit integroida vaivattomasti eri datalähteitä HubSpotiin. Operations Hub mahdollistaa eri datalähteiden kaksisuuntaisen synkronoinnin. Asiakasdatan puhdistaminen ja yhdenmukaistaminen, erilaiset custom-automaatiot sekä liiketoimintaprosessien automatisointi on mahdollista Operations Hubin avulla. Ominaisuudet Operations Hubissa ratkaisevat skaalautuvien yritysten operatiivisia haasteita useiden irrallisten työkalujen, epäpuhtaan datan ja kankeiden prosessien osalta.
CMS Hub
Verkkosivujen rakentaminen HubSpotin päälle takaa vaivattoman ylläpidon, päivittämisen, nopeuden ja luotettavuuden. HubSpot CMS Hub erottuu muista sisällönhallintajärjestelmistä erityisesti siinä, että se on rakennettu CRM-alustalle. CRM-pohjainen CMS Hub tarjoaa ns. “yhden totuuden” pohjaksi kaikkien tiimien työskentelylle. Tämä mahdollistaa mm. ostopolkujen sopeuttamisen, personoinnin, sisällön optimoinnin, tehostaa raportointia ja helpottaa markkinoinnin ja myynnin toimintojen yhteensovittamista.