Kyseessä on ylemmälle johdolle suunnattu pienryhmävalmennus markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalveluprosessien tehostamiseksi, kasvun tukemiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Tapahtumassa käydään läpi yhdessä ja sparraillaan asiakaspalvelutilanteita, joita asiakkailla on ja luodaan yksinkertaisia ratkaisuja. Käymme myös läpi hands-on toimintaideoita, kuinka asiakasprosesseja pystytään parantamaan.
Hae mukaan!
Useassa yrityksessä prosessit ovat manuaaliset ja vanhentuneet, jotka aiheuttavat huonoja asiakaskokemuksia. Jotta asiakaskokemusta voidaan parantaa, meidän tulee ymmärtää kuinka sisäiset prosessit toimivat ja kuinka teknologialla tuetaan asiakkaan prosesseja, jotta asiakkaan kokemus on mahdollisimman optimaalinen.
Kenelle?
Kasvusta, asiakaspalvelusta, myynnistä ja markkinoinnista vastaaville johtajille, eli kaikille heille, jotka vastaavat yrityksen asiakasprosesseista.
Valmennus on ilmainen. Jos et kuitenkaan saavu paikalle valoitamme yritykseltäsi 500€:n peruutusmaksun.
Päivämäärät tapahtumille ovat seuraavat:
Valitse sinulle sopiva aamu ja hae mukaan valmennukseen. Otamme jokaiseen sessioon noin max. 10 yritystä, koska haluamme pitää nämä pienenä ja luottamuksellisina.
Osallistumalla tapahtumaan, opit kuinka:
Valmennus sisältää:
Olemme HubSpotin timanttikumppani, joka kasvattaa niiden B2B-kasvuyritysten myyntiä, joilla on halu ja kyky nousta toimialansa kärkeen.